non-chemical plastic welding

Nieuwsbericht

Mobiele technische hulp

Servicedienst voor onderhoud en reparatie

Vanaf de oprichting van Aeson ruim 20 jaar geleden bieden we technische hulp bij kunststof lasmachines
en snij-installaties ter plaatse, bij klanten die ons dit vragen.

Sinds 5 jaar, vanaf 2017, is ons mobiele technische team met onze goed geoutilleerde montage bus
dagelijks inzetbaar voor periodiek onderhoud of acute probleemoplossing op locatie in Nederland, België en Noord-Duitsland.

Trots zijn we op het succes van deze dienst en op onze professionele monteurs die secuur en creatief werken om de aangekochte apparatuur van onze klanten continu startklaar voor productie te houden. Of het nu gaat om installatie en (her-)programmering van een machine, om een apparaat opnieuw waterpas uit te lijnen, een allesomvattende reparatie uit te voeren of dat het eenvoudig neerkomt op het omwisselen van een kabeltje of lampje, onze monteurs gaan naar u op weg met een hands-on mentaliteit – behulpzaam en betrokken.

Onderhoud en vervanging bij industriële las- en snijopstellingen is in principe merk gebonden, maar in overleg kan worden bekeken wat de mogelijkheden zijn, ook jaren na levering. Zodra u merkt dat een apparaat/gereedschap na vele cycli geen mooie lasverbinding meer maakt of niet meer haarscherp snijdt, is onderhoud gewenst.

Meer weten over onze servicedienst? Neem vrijblijvend contact op: service@aeson.nl

Share on twitter
Share on linkedin

Service-abonnement

Regulier onderhoud zorgt ervoor dat apparatuur langer meegaat.

Hiervoor kunt u een aantrekkelijk service-abonnement bij ons afsluiten. Een van de voordelen is dat u voorrang krijgt bij een storing en dat u zelf niet bij hoeft te houden wanneer het weer tijd is voor een periodieke machine check-up.

'Keuzehulp Lastechnieken'
Ontvang de gratis pdf

De pdf ontvangt u direct na inschrijven in uw mail

Downloads Aeson kenniscentrum voor het verbinden van kunststof